وبلاگ

 راهنمای خرید پروفیل | همه چیز درباره خرید پروفیل

راهنمای خرید پروفیل

 راهنمای خرید پروفیل را می توان به عنوان یکی از بهترین راهنماهای موجود در وبسایت های مختلف در نظر گرفت. از این رو در این مقاله از مجموعه توان کاوش شکیبا می خواهیم، راهنمای خرید پروفیل را به طور جامع مورد بررسی قرار دهیم. مقاطع فولادی از جمله پروفیل دارای تنوع گوناگونی از نظر شکل ظاهری و ویژگی های شیمیایی هستند و بایستی در زمان خرید و استعلام قیمت پروفیل به جزییات توجه زیادی گردد. بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما توصیه می نماییم این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.

تعریف قوطی پروفیل

به طور کلی، به محصولات فولادی که دارای سطح مقطع مشخص و ثابتی هستند، پروفیل گفته می شود. در بازار آهن ، صنعت و ساختمان، پروفیل ها به دو دسته باز و بسته طبقه بندی شده و با توجه به کاربرد آن در پروژه های مختلف صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند. پروفیل ها را می توانی د ر موارد زیر طبقه بندی نمود.

  • پروفیل آلومینیوم
  • پروفیل در و پنجره
  • پروفیل زد
  • پروفیل ساختمانی
  • پروفیل سبک
  • پروفیل گالوانیزه
  • پروفیل صنعتی
  • پروفیل استیل

پرووفیل ها در اشکال هندسی مختلفی تولید شده و با توجه به نیاز پروژه، توسط مجریان و مهندسان خریداری، اجرا و نصب می گردد. امروزه در ایران، کارخانه های مختلفی در حال تولید این محصول هستند و نیاز بخش صنعت و ساختمان را رفع نموده اند. لازم به ذکر است کارخانه ها این محصولات را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می کنند. راهنمای خرید پروفیل می تواند به شما در خرید محصول مناسب و مقرون به صرف کمک کند. با توجه به این که قیمت روز آهن دچار نوسان می شود، پیشنهاد می شود با بخش فنی و فروش آهن ملت در تماس باشید.

 راهنمای خرید پروفیل در آهن ملت

یکی از پرتکرارترین سوال مشتریان در زمان خرید پروفیل این است که از کجا چه محصولی را خریداری کنم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت ابتدا پیشنهاد می شود، خودتان اقدام به مطالعه راهنمای خرید قوطی پروفیل مبلی نمایید. با انجام این کار، می توانید، اطلاعات جامعی را در زمینه انواع پروفیل ساختمانی و صنعتی به دست آورده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. چرا که با این کار، خرید خود را بهینه نموده و در زمان ارائه بودجه و هزینه های اجرایی هزینه کلی را کاهش می دهید. پس از مطالعه راهنمای خرید پروفیل می توانید به بازار آهن مراجعه نموده و اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است، درصورت بروز هرگونه سوالی می توانید با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

راهنمای گام به گام خرید پروفیل

راهنمای گام به گام خرید پروفیل

به مشخصات فنی و کاربرد پروفیل توجه کنید

یکی از مهمترین مواردی که مشتریان در زمان انتخاب پروفیل بایستی به آن توجه کنند، کیفیت محصول است. بررسی محصول خریداری شده یکی از نکات مهم پیش از خرید این محصول است. بر روی بدنه های پروفیل پلاک هایی درج گردیده که به نوعی شناسنامه محصول قلمداد می شود. با تطابق محصول مورد نظر و اطلاعات مندرج در بدنه می توانید از انتخاب محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید. BSEN 10219 به عنوان یکی از بهترین استانداردهای تولید پروفیل در بازار شناخته می شود. خرید پروفیل با این استاندارد می تواند کیفیت پروژه شما را افزایش دهد.

راهنمای خرید پروفیل صفر تا صد

ضخامت استاندارد پروفیل

در زمان انتخاب پروفیل مناسب، بررسی ضخامت یکی دیگر از پارامترهایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. از سوی دیگر قیمت نهایی پروفیل بر اساس وزن آن نیز مشخص می شود. بنابراین با افزایش ضخامت و ابعاد پروفیل قیمت آن بیشتر می گردد. پروفیل در ضخامت های 1 تا 6 میلی متری در بازار موجود است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز پروژه خود اقدام به خرید پروفیل نمایند.

ابعاد استاندارد پروفیل

مانند ضخامت پروفیل، ابعاد در تعیین قیمت نهایی این محصول نقش مهمی را ایفا می کند. برای مثال، ابعاد پروفیل در و پنجره با ابعاد پروفیل های صنعتی متفاوت بوده و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی خاص خود را دارا است. از این رو، به علت وجود چنین تفاوت هایی بایستی با توجه به کاربری آن، پروفیل در ابعاد مناسب را خریداری مایید.

کاربرد پروفیل

می توان صنایعی را که از این محصول استفاده می کنند، در موارد زیر خلاصه نمود:

  • لوازم خانگی
  • تفریحی
  • تجهیزات پزشکی
  • حمل و نقل
  • راه آهن
  • خودرو سازی

جنس به کاربرده شده در ساخت پروفیل

در نهایت، در زمان خرید یا انتخاب این محصول، فاکتوری که بایستی به آن توجه نمود، جنس قوطی پروفیل است. با افزایش چگالی ماده اولیه در پروفیل، وزن آن افزایش یافته و قیمت آن نیز بیشتر می شود.

بررسی کارخانه تولید کننده پروفیل

یکی از فاکتورهایی که مشتریان در زمان خرید به آن توجه زیادی می کنند، نام کارخانه تولید کننده است. برای مثال، بسیاری از مشتریان با دارا بودن اطلاعات کافی در مورد کارخانه تولید کننده و در نظر گرفتن میزان رضایتمندی خریداران و مشتریان و همچنین شهرت آن ، اقدام به خرید محصولات فولادی می نمایند. کارخانه های معتبر متعددی در ایران در حال حاضر این محصول را تویلد و روانه بازار می کنند. آشنایی با هر یک از این کارخانه ها کمک بزرگی به شما در زمان خرید پروفیل می نماید. در لیست زیر بهترین کارخانه های تولیدکننده پروفیل را مشاهده می کنید.

  • شرکت جهان پروفیل پارس
  • شرکت پروفیل نیکان
  • شرکت لوله و پروفیل صابری
  • شرکت نورد لوله یاران
  • گروه صنعتی شرق تهران
  • صنایع فولاد هیربد زرندیه
  • کارخانه اصفهان

با توجه به نوسانات موجود در بازار، می توان گفت اصلی ترین عامل در تغییر قیمت پروفیل ساختمانی و دیگر انواع قوطی ، بازار عرضه و تقاضا است. با افزایش تقاضا از سوی مشتریان، قیمت این محصولات نیز افزایش می یابد. در جداول تعبیه شده در وبسیات توان کاوش شکیبا (آهن ملت) شما می توانید قیمت این محصولات را به همراه ویژگی و مشخصات مشاهده نمایید. همکاران ما در بخش فنی و فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی هستند.

نوع کاربری قوطی پروفیل

از آنجایی که پروفیل در تنوع مختلفی در کاخانجات تولید و روانه بازار می شود، دارای قیمت های مختلفی است و پیش از خرید بایستی بررسی شود. در وبسایت آهن ملت این قیمت ها به صورت روزانه به روزرسانی می شود. شما می توانید قیمت انواع پرفیل لیست زیر را در وبسایت آهن ملت مشاهده نمایید.

  • قوطی آلومینیومی
  • قوطی گالوانیزه
  • قوطی کامپوزیت
  • قوطی مبلی

 هر یک از این پروفیل ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و با توجه به این ویژگی ها در پروژه های مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه قیمت گذاری در راهنمای خرید پروفیل

به دلیل بروز نوسانات لحظه ای در بازار آهن ، قیمت کلیه محصولات ممکن است دچار تغییر شود. از این رو، به منظور جلوگیری از بروز ضرر و زیان پیشنهاد می شود قیمت روز پروفیل و دیگر محصولات فولادی را پیش از خرید مورد بررسی قرار دهید. با مراجعه به جداول مندرج در وبسایت و یا برقراری تماس با بخش فروش از طریق شماره 02167103 از آخرین قیمت روز انواع محصولات فولادی مطلع شوید. در این جداول شما می توانید ویژگی های مختلف محصول از قبیل نوع، حالت؛ ابعاد، ضخامت ، متراژ ، کارخانه تولید کننده و … را مشاهده نمایید. همکاران ما نیز در بخش فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی هستند.

بهترین گزینه برای خرید پروفیل

امروزه مراکز پخش و فروش متعددی در سراسر کشور در دسترس مشتریان جهت خرید پروفیل هستند. اما ازآنجایی که افراد سودجو اقدام به کلاه برداری از طریق فروش اجناس بی کیفیت می کنند، به شما پیشنهاد می نماییم از مراکز معتبر پخش و عرضه آهن الات این محصول را خریداری نمایید. در مجموعه توان کاوش شکیبا، همواره رضایتمندی مشتریان اولویت ما بوده است و در تلاشیم تا با رائه بهترین خدمات، محصول با اصالت را در اختیار شما قرار دهیم.

کلام آخر

قوطی پروفیل به عنوان یکی از مهمترین انواع پروفیل در بازار آهن شناخته می شود. از آنجایی که پروفیل ها در اشکال مختلفی تولید و روانه بازار می شوند، مشتریان می توانند این محصول را در سطوح مقطع مختلفی مانند مربع و مستطیل خریداری نمایند.  از این محصول  در ساخت ستون ، در و پنجره نیز استفاده می شود.همانطور که پیشتر ذکر شد، شما می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات در این زمینه با بخش فروش مجموعه توان کاوش شکیبا در تماس باشید. نکته شایان توجه در راهنمای خرید پروفیل به روز رسانی اطلاعات خود در زمینه موجودی و قیمت انواع محصولات است.

 

راهنمای خرید پروفیل به انگلیسی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کلیه پرفیل ها هستید، به راهنمای خرید پروفیل بازار آهن مراجعه […]

trackback

[…] خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید پروفیل را مطالعه […]

trackback

[…] خرید پروفیل، اطلاعات کاملی کسب کنید می‌توانید مقاله راهنمای خرید پروفیل را مطالعه نمایید. اطلاعات موجود در این راهنما، به شما […]

trackback

[…] جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله ” راهنمای خرید پروفیل ” را مورد مطالعه قرار […]

trackback

[…] گرامی توصیه می کنیم، پیش از اقدام به خرید، مقاله راهنمای خرید پروفیل را مورد مطالعه قرار […]

trackback

[…] اطلاعات بیشتر در زمان خرید انواع پروفیل ، مقاله ” راهنمای خرید پروفیل ” را مطالعه […]