وبلاگ

بهترین کارخانه های تولیدکننده ناودانی (معرفی 10 کارخانه برتر)

بهترین کارخانه های تولیدکننده ناودانی و تعدادی ناودانی بر روزی زمین به تصویر کشیده شده اند

ناودانی از آن دسته مقاطع فولادی است که به دلیل ویژگی‌های خود، کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان دارد. این مقطع فولادی که از نظر ظاهری به حرف U در زبان انگلیسی شباهت دارند، در بخش‌هایی از سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند که قرار نیست بار چندان زیادی به آن وارد شود. با توجه به این که ناودانی، پرکاربرد است و کارایی قابل توجهی در این صنعت دارد، بنابراین مصرف‌کنندگان می‌بایست با شرکت‌های تولیدکننده ناودانی که بسیار معتبر و برتر هستند آشنایی کامل داشته باشند. در ادامه این مقاله از سایت آهن ملت قصد داریم بهترین کارخانه‌های تولید کننده ناودانی در کشور را به شما معرفی کنیم. چنانچه قصد خریداری ناودانی را داشته باشید، محتوای مقاله ” بهترین کارخانه های تولیدکننده ناودانی ” در شناخت هرچه بیشتر این کارخانه‌ها به شما کمک شایانی خواهد کرد. همچنین در صورت تمایل به استعلام قیمت ناودانی و یا دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آشنایی با انواع ناودانی

ناودانی یکی از محصولات فولادی بسیار مهم است که در حوزه صنعت ساختمان‌سازی، کاربردهای فراوانی دارد. این محصولات فولادی، به یکی از روش‌های نورد گرم و نورد سرد، آماده و تولید می‌گردد. این محصولات را می‌توان از جنبه‌های مختلف دسته‌بندی نمود که در این بخش، به طور خلاصه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت. بر اساس شکل ظاهری، ناودانی‌ها در سه دسته ساده، مشبک و اروپایی قرار می‌‌گیرند. این محصولات عموما می‌توانند در ساخت پروژه‌های سنگین و پیچیده از جمله پل‌سازی مورد استفاده قرار گیرند یا از آن‌ها تنها برای قفسه‌بندی و ساخت سازه‌های سبک استفاده کرد.

همچنین از نظر شیوه تولید، ناودانی‌ها به دو روش فابریک و پرسی قابل دسته‌بندی هستند. از نظر کاربرد نیز، ناودانی‌ها در دو دسته سبک و سنگین قرار می‌گیرند. هریک از این محصولات، دارای مشخصات و ویژگی‌های مختلفی هستند که سبب می‌شود تا کاربردهای متفاوتی داشته باشند. به علاوه اینکه این موارد، می‌توانند قیمت ناودانی را نیز تحت تاثیر قرار دهند. قیمت ناودانی به فاکتورهای مختلفی همچون کاربرد، ابعاد، همخوانی با الگوی اشتال و وزن بستگی دارد. بدیهی است که از آنجایی که ناودانی سبک، وزن کمتری دارد، برای مصارف ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد و طبیعتا قیمت پایین‌تری در مقایسه با ناودانی سنگین دارد.

در حال حاضر، کارخانجات مختلفی در کشور ما وجود دارند که تولیدکننده انواع ناودانی سبک و سنگین شناخته می‌شوند. در صورتیکه قصد خرید ناودانی را دارید، توصیه می‌کنیم در رابطه با این کارخانه‌ها، اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بر این اساس، قادر به انتخاب محصولات مناسب باشید.

تولیدکنندگان برتر ناودانی در کشور

با توجه به کارایی و تقاضای بالا برای ناودانی در کشور، امروزه کارخانجات مطرحی در ایران، در زمینه تولید ناودانی مشغول به فعالیت هستند. در ادامه این بخش، شما را با 10 کارخانه مطرح تولیدکننده ناودانی آشنا خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

1.کارخانه ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان در سال 1350 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امروز به یکی از تولیدکنندگان بزرگ و برتر ناودانی در کشور تبدیل شده است. به علاوه اینکه عنوان اولین کارخانه تولیدکننده محصولات فولادی در کشور نیز به این کارخانه عظیم تعلق دارد. از دیگر افتخارات این مجموعه آن است که در خاورمیانه توانسته تا به عنوان تولیدکننده بزرگ محصولات فولادی طویل شناخته شود. سبد محصولاتی که توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان عرضه شده، بسیار متنوع است و شامل محصولاتی همچون ناودانی، میلگرد، تیرآهن، نبشی و… می‌گردد. نکته قابل توجه در رابطه با این محصولات، کیفیت بالای ساخت آن‌ها است به همین دلیل است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا از تولیدات این کارخانه‌ها در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی خود استفاده نمایند.

محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان از نظر ابعاد و وزن بسیار متنوع هستند و آنچه سبب تمایز آن‌ها از تولیدات دیگر کارخانه‌های کشور می‌شود را باید رعایت کلیه استانداردهای ملی و بین‌المللی دانست. چنین ویژگی‌هایی سبب شده تا بخش قابل توجهی از سهم بازار داخلی کشور در حوزه تولید ناودانی به این کارخانه اختصاص پیدا کند.

2.کارخانه فولاد ناب تبریز

این واحد صنعتی در شهر تبریز و در سال 1382 تاسیس گردید و ناودانی، یکی از اساسی‌ترین محصولات تولیدشده توسط آن محسوب می‌شود. در بازار داخلی، کارخانه فولاد ناب تبریز سهم بسیار زیادی در زمینه تولید ناودانی دارد که دلیل این امر، رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی است. به همین دلیل است که این کارخانه توانسته تا در لیست تولیدکنندگان برتر ناودانی قرار گیرد.

این مجموعه برای تولید ناودانی‌های سنگین و سبک به ترتیب از استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009  و استاندارد روسی  GOST 8240:1997بهره‌ می‌گیرد. ازاین‌رو، توانسته تا توجه مخاطبان بسیار زیادی را در بازار آهن به خود جلب نماید.

ناودانی‌های تولیدشده توسط این کارخانه در طول 6 یا 12 متر، در سایزهای ، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶، در انواع سنگین و سبک و مطابق با با استانداردهای ملی با شماره ۱-۴۴۷۷ تولید و روانه بازار می‌شوند.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، وزن هر شاخه ناودانی است که وابسته به سایز این محصولات است. بر اساس وزن این مقاطع فولادی، می‌توان اقدام به تعیین قیمت نهایی نمود. نکته بسیار مهم آن است که ناودانی فولاد ناب تبریز، وزن بیشتری دارد و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.

لیستی از بهترین کارخانه تولید ناودانی پارت اول به نمایش گذاشته شده اند

3.کارخانه شکفته مشهد

در ادامه لیست معرفی کارخانه‌های مشهور تولید ناودانی، به نام کارخانه شکفته مشهد می‌رسیم که در سال 1330 و در جاده قوچان به مشهد تاسیس کرد. ناودانی، یکی از تولیدات اصلی این کارخانه محسوب می‌شود که در سایزها و انواع گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به اینکه این کارخانه، در تولید محصولات خود، کلیه استانداردهای مختلف را رعایت می‌نماید بنابراین ناودانی‌های تولیدی این مجموعه، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در سراسر کشور، متقاضیان بسیار زیادی دارند.

استانداردهای DIN EN 10279، DIN 1026-1، GOST 8240، استاندارد ملی  INSO 4477-1، استانداردDIN EN 10056-1,2  و استاندارد بین‌المللی ISO 657-5 از جمله استانداردهایی هستند که در تولیدات کارخانه شکفته مشهد رعایت می‌شوند. به همین دلیل است که این مجموعه، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ناودانی در کشور شناخته می‌شود. ناودانی‌های این کارخانه در دو نوع سبک و سنگین و در سایزهای ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ در بازار آهن در دسترس هستند.

4.کارخانه فولاد کوهپایه

کارخانه فولاد کوهپایه، در استان اصفهان و در سال 1382 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با توجه به اینکه ناودانی تولیدی توسط این کارخانه در طول 12 متر در دسترس است بنابراین متقاضیان بسیار زیادی در سراسر کشور دارد. به علاوه اینکه کیفیت این محصولات نیز بسیار قابل توجه است و مصرف‌کنندگان تمایل زیادی به خرید و استفاده از این محصولات نشان می‌دهند. در صورتی که تمایل به خرید ناودانی از این کارخانه را دارید، می‌توانید به منظور دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آهن ملت در تماس باشید.

5.کارخانه البرز ایرانیان

فایکو یا کارخانه فولاد البرز ایرانیان از دیگر بهترین کارخانه های تولیدکننده ناودانی است که نام آن در لیست تولیدکنندگان برتر ناودانی به چشم می‌خورد. این کارخانه، که یکی از برترین تولیدکنندگان برتر ناودانی و مقاطع فولادی گرم در کشور شناخته می‌شود در کیلومتر ۱۵ جاده ساری به مشهد، در استان مازندران واقع شده است. ناودانی های سری UPE و UPN از تولیدات این مجموعه به شمار می‌روند. همچنین این محصولات در دو نوع سبک و سنگین و در سایزهای ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۲۰ و ۲۴ در دسترس هستند. نکته بسیار مهم آن است که قیمت این مقاطع فولادی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز، کافیست تا با کارشناسان ما در سایت آهن ملت تماس حاصل نمایید.

6.مجتمع فولاد البرز غرب

در نزدیکی شهر تاکستان و در سال 1385، مجتمع فولاد البرز غرب تاسیس گردید و این مجموعه تا به امروز، طیف وسیعی از محصولات را با کیفیت ساخت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه نموده است. از جمله محصولات مجتمع فولاد البرز غرب، ناودانی است که مطابق با استانداردهای EN 10056-2 و  DIN EN 17100و سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ قابل خریداری هستند. امکان مشاهده قیمت انواع ناودانی برای شما همراهان گرامی از طریق سایت آهن ملت وجود دارد. همچنین می‌‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

7.کارخانه نورد یاوران زنجان

کارخانه یاوران زنجان از دیگر کارخانجاتی است که توانسته با عرضه محصولات با کیفیت ساخت بالا از زمان فعالیت خود در سال 1384، در لیست تولیدکنندگان برتر ناودانی در کشور قرار گیرد. ناودانی یکی از تولیدات اصلی این کارخانه است که در انواع مختلف سبک و سنگین، در طول 6 و 12 و در ابعاد 4*40*40 تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

لیست بهترین بهترین کارخانه تولید ناودانی پارت دوم آورده شده است

8.شرکت صبا فولاد منظومه

استان اصفهان که به عنوان قلب صنعت فولاد در کشور شناخته می‌شود، کارخانجات بسیار مطرحی را در خود جای داده است که یکی از آن‌ها، شرکت صبا فولاد منظومه است. فعالیت این شرکت، تولید انواع ناودانی سبک و سنگین، در سایزهای 6 و 8 و با طول 6 متر است. این مجموعه، فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نمود اما با عرضه محصولات با کیفیت به سرعت توانست تا توجه مصرف‌کنندگان زیادی را در کشور جلب نماید.

9.کارخانه کیان فولاد ابهر

در حال حاضر، کارخانجات بسیار زیادی در کشور، در حوزه تولید محصولات فولادی مشغول به فعالیت هستند. این کارخانجات در استان‌های مختلف قرار گرفته‌اند. کارخانه کیان فولاد ابهر، فعالیت خود را در زمینه تولید ناودانی و در استان زنجان آغاز نمود. محصولات این مجموعه در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ و مطابق با استاندارد ملی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و به دلیل کیفیت بالای خود، سبب شدند تا نام این مجموعه، در لیست تولیدکنندگان برتر ناودانی در کشور قرار گیرد.

10.کارخانه دهشیر یزد

یکی دیگر از برترین کارخانه‌های برتر تولیدکننده ناودانی در کشور، کارخانه دهشیر یزد است. تولیدات این مجموعه، مطابق با استاندارد ملی به شماره ۴۴۷۷-۱ و استاندارد اروپایی  DIN EN 1026-1:2009 هستند به همین دلیل، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. محصولات تولید شده توسط این کارخانه، طرفداران بسیار زیادی دارد اما اصلی‌ترین و مشهورترین محصول آن را باید ناودانی‌های بال شیب‌دار دانست. ناودانی‌های تولیدی این کارخانه، در سایزهای 6 تا 12 در دسترس و قابل خریداری هستند.

کلام آخر در مقاله بهترین کارخانه های تولیدکننده ناودانی

در این مقاله از سایت آهن، به معرفی مشهورترین کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی در کشور پرداختیم. همان‌طور که گفتیم، ناودانی یکی از مقاطع فولادی پرمصرف در حوزه ساختمان‌سازی به شمار می‌رود. به دلیل بالا بودن تقاضا برای این محصولات، کارخانجات بسیار زیادی در کشور وجود دارند که در حوزه تولید این محصولات مشغول به فعالیت هستند.

در این مطلب، شما را با برخی از بهترین کارخانه های تولیدکننده ناودانی در کشور آشنا کردیم که کلیه تولیدات خود را مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و با استفاده از متریال مرغوب، تولید و به بازار عرضه می‌نمایند. کارخانه ذوب آهن اصفهان، فولاد البرز غرب، فولاد ابهر، شکفته مشهد و فولاد ناب تبریز، برخی از تولیدکنندگان مشهور ناودانی در کشور شناخته می‌شوند که شما می‌توانید اقدام به خریداری محصولات آن‌ها از سایت آهن ملت نمایید.

از آنجایی که قیمت ناودانی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نوسانات بسیار زیادی را تجربه می‌کند، بنابراین برای مصرف‌کنندگان اهمیت دارد تا به صورت روزانه به یک مرجع معتبر برای استعلام قیمت دسترسی داشته باشند. در صورت تمایل به استعلام قیمت ناودانی، دریافت مشاوره پیش از خرید و ثبت سفارشات خود می‌توانید با کارشناسان ما در سایت آهن ملت به شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها